Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

Lite bilder

Av Sofia - 19 januari 2012 21:35

Hampus fondvägg

  Funderar på dessa knoppar på Hampus garderober....

   Våran sovrumstapet FÖRE renovering

   HEMSKA köket....

ska framåt hösten förvandlas till ngt liknande detta.....  

    Vardagsrummet under renovering

 En del av badrummet

       Denna & bröstpanel ska upp i hallen


Fler bilder kommer vart efter 

  

 
 
Ingen bild

Anna Sp

19 januari 2012 21:53

Såg dina inspirationsbilder. De var ju hur fina som helst!!!
Vill gärna se lite fina bilder av utsidan på huset med. Nyfiken!
Kul att ni fått ert hus nu

 
Ingen bild

Sandra med Oliver och William

19 januari 2012 21:58

Fint!:-)

 
Ingen bild

Vendela

20 januari 2012 14:16

Hejsanhejsan,
det måste vara roligt med förändring hemma. Och det ser lovande ut! Tapeten med liljekonvaljer är en av mina favoriter just nu- den har en perfekt grön färg.

Jag jobbar på Byggla. Det skulle vara kul om du vill visa upp ditt projekt hos oss. Du kan få rådfrågning och tips och låta dig inspireras. Vi har flera som både tapetserar och renoverar kök. Tycker du det låter kul kan jag även erbjuda ett litet tack. Det är bara maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer :)
Ha en fin fredag! :)
Mvh
Vendela på Byggla

 
Monia

Monia

31 januari 2012 20:30

Hej! Just nu har jag två tävlingar i bloggen!

En där du kan vinna ett presentkort värde 250 kr hos HejBaby.se - tuffa kläder för barn 0-6 år :)

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html

Och en där du kan vinna en supersöt nalle från kramdjursbutiken.se:

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-nalle-fran-kramdjursbutiken.html

Kika gärna in och var med i tävlingarna :) Om du inte gillar reklamkommentarer som denna så ber jag om ursäkt, radera den bara... Har jag råkat skicka till dig fler gånger så ber jag återigen om ursäkt. Inte lätt att hålla koll på alla man vill göra reklam för :)

http://moniasundgrenjansson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 19 november 2017 11:23

Nu är min kropp inne i en fålig period igen   Nacken värker och det "brinner" i hela bröstryggen. Hjärndimman är ständigt närvarande, likaså den vidriga yrseln. Fibron river i hela kroppen och min mage värker konstant. Förutom svår IBS har jag nu äve...

Av Sofia - 25 november 2016 11:02

Har precis suttit och läst senaste inlägget på Magdalena Graafs blogg. Där kan man läsa att någon HEMSK människa har skrivit till Magda att hon tycker det är rätt åt henne att hennes son dog, att det är hennes fel för att hon var en dålig mamma, att ...

Av Sofia - 5 maj 2015 19:17


Som jag har längtat efter att sommaren ska börja nalkas. Vintern har som vanligt varit alldeles för lång. Speciellt när den inte bjudit på så mycket snö. Det blir så grått & trist.   I mars blen äntligen operationen av min dumma mage av. Var inte...

Av Sofia - 31 december 2014 15:35


Så var det då nyårsafton. Många gånger som jag under det aår bara önskar att året ska ta slut, så man kan lämna år 2014 bakom sig, och istället välkomna ett nytt år. Nytt år - Nya möjligheter. Året som gått har bjudet på mycket jobbiga saker, men ä...

Av Sofia - 16 december 2014 16:18

Känner med en gång att detta blir ett blogginlägg med klagande. Nu är det endast tre arbetsdagar kvar innan julledigheten börjar. Julstämningen lyser med sin frånvaro    Om det ändå kunde komma lite snö    Jag vill ha lite vitt till jul, oc...

Ovido - Quiz & Flashcards