Alla inlägg den 25 november 2010

Av Sofia - 25 november 2010 19:35

Har inte haft ngn direkt feber idag, så har försökt få lite gjort.. Då menar jag liiiite  Är inte direkt på topp varken fysiskt eller psykiskt...

Har införskaffat en ny mikrovågsugn ÄNTLIGEN!!!!!!!! Har varit utan i säkert två veckor, och det är INTE roligt i detta kyliga väder, då jag vill ha sällskap av mina kära vetevärmare. Det är enligt mig en UNDERBAR uppfinning:-)


Jesper har varit hos mina föräldrar & bakat lussekatter. Han bakade även "Hampus" i lussebullsdeg    


I övrigt har inget speciellt hänt idag...Pratat med lite vänner angående föregående blogginlägg..TACK FÖR ATT NI FINNS!!!! Vad skulle man ta sig till utan familj & vänner???


      Just ja...vår lilla sötisödla har ätit MASSOR syrsor senaste dagarna. Idag gapade han STORT!!!

Ovido - Quiz & Flashcards