Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Tenta & annat...

Av Sofia - 17 november 2009 17:24

Usch...Var tvungen att gå upp kl. 6 i morseSkrikandes Inget för mig som är SUPERmorgontrött. Kände mig som en stor fara på vägen till Linköping. Kämpade hårt för att hålla ögonen öppna. Blev inte bättre av att sitta på seminariet heller...Efter halva tiden & en STOR kopp kaffe(termosmugg) gick det dock bättre att hålla ögonen öppna.


På Lördag är det omtenta, men pga att det var strul med upplägget av tentan så ska vi "bara" behöva göra om de delar vi inte blev godkända påCool. Till min sora lycka så pratade jag med en av lärara idag och jag är GODKÄND på Sociologin *YES* Det är värre med Statsvetenskapen..och det är ju också sååå trååååkigtRynkar på näsan

När jag hämtat Hampus på dagis, gick vi till BVC där han fick sin 1:a spruta mot Svininfluensan. Känns skönt att han fått den, samtidigt som man oroar sig för att den kanske inte är tillräckligt testad..Men man vågar ju inte låta bli heller.


Nu sover Hampus (somnade i soffan framför Bamse). Jesper grejjar med sin skate, som vanligt.

Har inte hört något nytt om farmor förutom att hon får medicin regelbundet för att underlätta andningen + smärtlindring. Mamma & pappa är där nu, så jag väntar på att prata med mamma. Varken orka elelr har tid att åka upp till sjukhuset idag. Har iaf varit där både lördagm söndag & måndag. Åker dit imorgon en sväng efter skolan tänkte jag.


Kram!!

 
 
Minire

Minire

17 november 2009 20:33

Hej hej tanten.. =)

Ja visst är det dåligt av sjukvården!
Jag har god lust att sätta "dagens tistel" till den tanten.
Men jag har ingen ork...

Skönt att Hampus har fått sin spruta, men det tar ju några dagar upp till 10 dagar för den att vara ett fullständigt skydd, och barnen ska ju ha två innan det blir fullständigt skydd så man bör ju vara försiktig att träffa alltför många ungar, typ busfabriken. :)

Nu ska jag nog ta och blogg lite...

Ser fram imot nästa helg!!!

PUSS & KRAM

http://familjenhildebrandt.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 19 november 2017 11:23

Nu är min kropp inne i en fålig period igen   Nacken värker och det "brinner" i hela bröstryggen. Hjärndimman är ständigt närvarande, likaså den vidriga yrseln. Fibron river i hela kroppen och min mage värker konstant. Förutom svår IBS har jag nu äve...

Av Sofia - 25 november 2016 11:02

Har precis suttit och läst senaste inlägget på Magdalena Graafs blogg. Där kan man läsa att någon HEMSK människa har skrivit till Magda att hon tycker det är rätt åt henne att hennes son dog, att det är hennes fel för att hon var en dålig mamma, att ...

Av Sofia - 5 maj 2015 19:17


Som jag har längtat efter att sommaren ska börja nalkas. Vintern har som vanligt varit alldeles för lång. Speciellt när den inte bjudit på så mycket snö. Det blir så grått & trist.   I mars blen äntligen operationen av min dumma mage av. Var inte...

Av Sofia - 31 december 2014 15:35


Så var det då nyårsafton. Många gånger som jag under det aår bara önskar att året ska ta slut, så man kan lämna år 2014 bakom sig, och istället välkomna ett nytt år. Nytt år - Nya möjligheter. Året som gått har bjudet på mycket jobbiga saker, men ä...

Av Sofia - 16 december 2014 16:18

Känner med en gång att detta blir ett blogginlägg med klagande. Nu är det endast tre arbetsdagar kvar innan julledigheten börjar. Julstämningen lyser med sin frånvaro    Om det ändå kunde komma lite snö    Jag vill ha lite vitt till jul, oc...

Ovido - Quiz & Flashcards